onsdag 13 februari 2013

vart tog alla år vägen?

Igår satt jag och pratade med en kompis, Johanna, hon frågade hur gammal min lillasyster blivit.. jag : nää hon är elva.. (började tänka efter)
Nej vafan! hon föddes när jag var tio och jag fyller snart tjugotre, det betyder att ungen snart fyller tretton år!
Vad i hel.....
HUR kan åren gå så fort? Minns när jag höll henne första gången på BB, min lilla lillasyster..
världens goaste lilla unge som charmade allt och alla, hon fick verkligen dagis personalen att smälta.
Sitter här och är irriterad över att alla bilder som finns på henne är på vanliga kort i Nås, annars hade jag suttit och gråtit och kollat på dom nu. så söt.


2 kommentarer:

  1. Jaa, visst är det så att det går fortare än man tänkt sig ibland. Det är snart tio år sen jag gick ur högstadiet. Däremot har ju allting sin charm, även om man saknar den lilla lillasyster man är van vid så är det ju mer och mer trevligt att kunna ha en relation där man kan prata om saker. (Som kanske inte var så vanligt när man är tre år.)

    Najj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ne alla år bara flyger iväg.
      Jo de är väl sant, Men ibland önskar man att man kunde återvända

      Radera