tisdag 19 februari 2013

Allt ditt är mitt men de som är mitt ska du ge fan i

Godagens!
Har blivit ett mellanrum nu igen på gångerna jag skrivit, jag tänker att jag ska skriva men de blir inte av.

Idag har jag varit på loppis i Malung, jag älskar loppisar.. skulle kunna gå där en hel dag och det finns faktiskt så mycket grejer där så att man skulle kunna va där lätt i flera dagar o bara rota runt i alla dessa prylar! Köpte fyra glas-flaskor, två genomskinliga och två blå.. jag tycker de är så grymt snyggt och de ståendes i fönstren..
Köpte också en gammal pepparkaksburk som jag ska ha som kaffeburk..

Längtar efter min nya lya så jag kan få pyssla och köpa grejer.. iih!

Måste även tillägga att jag saknar min fina pojkvän så jävla mycket, fy bubblan.. även om han bara är i Borlänge så känns de som han e typ i USA. i love you <3

Nu ska jag dricka mitt te.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar