tisdag 19 februari 2013

Gammalt blir nytt

I lördags fick jag en snilleblixt och började slipade/måla om ett fönster så att de skulle bli en fin spegel, jag har varit på jackt efter en ny fin spegel som skulle kunna passa bra i nya hallen och så satt jag och kollade lite inredningssidor på nätet och så kom de en bild på ett gammalt fönster med speglar i, sånt ville jag ha! Min svärmor sa att dom hade massa fönster på viden så jag klättrade upp och hittade ett jag ville förnya.  sen fick glasmästaren i Vansbro sätta in speglar.
Resultatet ser ni nu.. SÅ NÖJD.

Mitt i alltihop hittade jag en liten pall som var gräddfärgad nästintill gul, med brunt skinn som kudde. Målade om den vit och fick lite gråttludd av Anna och så vipps hade man en ny fräsh pall!

Tänk om man fick hålla på med sånt här jämt!
Nu kommer Emma snart hit och kollar på marianoch mindy bff tjosan, haha,
Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar